Photobucket

Wednesday, December 22, 2010

Kenangan Semasa Ingin Mengambil Keputusan UPSR

haha...
malu sbenarnyerr nk citerrr...
tp xperrr la...kongsi ngn kwn2.
pd hari result UPSR keluar..
aku sngt 2 gmbira untuk mengambil keputusan tersebut..
ttp malangyerrr...
semasa aku ke sekolah..
aku terjatuh ke dalam lumpur yg berdekatan dngan sekolah..
malang sungguh nasibku...
sikit jerrr lg nk smpai..
xkan aku nk terus jerrr ke skolah dengan lumpur penuh di badan ku.
aku terus blik...

nk tukar baju sekolah yg kotor...
di tengah jalan...aku terserempat dngn guruku ,, Teacher Sri Yanahida
malu aseerr nyerrr...


akhirnyerrr..aku pergi ambil result ngan ibubapaku..
berdebar2 mse aku nk amik.

ffuuuhhhh!!!!!!!!!!!!! lega raserrnyerrr..
aku mendapat 5A...dan dpt menggembirakan ibubapaku...
Thanks a lots for my beloved teacherrr,,,friends,,n my parents.....

Setakat tuw jerrr la kenangan yg paling besar dan bermakna aku bersama teacherrr n friends at SKSWB...

From Me,,,
AmirulShafiq

No comments:

Post a Comment